zuxxi.com

Dansöz

sakın ha!

Yani 23 yaşındayım ama bissürü film seyrettim!
Bu kadar kötüsünü hiç seyretmedim!
Çolpan İlhan'a yazık olmuş!
O kadar başarının ardında böyle iğrenç bi filmde oynamış!!!
Savaş ay zaten evde oturmalı bence!
Film neyine onun!

1 Puan

panick

SAKIN HA 2

Bende aynı fikirdeyim, sakın ola ne gidin ne görün ne de gittiğinizi izlediğinizi filan yazın. Sakın ha... Berbat üstü bir film. Zaten Aklamacı başı (yani bir yerlerde eroin kokain ya da rüşvet ya da başka kirli işlere karışan kim varsa tv ye çıkarıp o kızı ben tanırım öle değildir diye kefil olan, ama bir iki hafta geçmeden foyası çıkan) savaş 'tan başka ne beklenebilirdi ki...

1 Puan

email

ishal gibi...

"0" nerde?
savaş ay kim?

1 Puan

CannyBoy

Çok kötü yaw.........

Gerçekten çok kötü bir film. Ayrıca ben filmden açıkçası bişi anlamadım. Tamam çingenelerin hayatı anlatılıyor ama ne biliim film sonunda gerçekten gözle görülür birşeyler bekliyordum. Çolpan İlhan gibi büyük bir sanatçı nasıl olurda bu filmde oynar gerçekten çok şaşırdım. Ben hata yapıp gittim siz siz olun sakın gitmeyin.

1 Puan

U2

...

Bu gece gittim bu filme, hayıırrrrrrr sakın ha.... fenalık geldi... ne bu be duy sömürüsü,gerçek yaşam tribi....

1 Puan

jass

tam savaş ay'a layık

tebrikler savaş ay rezalet televizyon programlarından sonra rezalet 1 film yakışırdı sana onu da başardın helal olsun sana tam bir FİYASKO!!!

1 Puan

ZıCaNaDaM

ne rezalet bu boyle

film bastan sona tam bi fiyasko. bi kere gelen tiplere baktim filmin alakasiz oldugunun sinyallerini veriyordu. derken film basladi rezalet de buyudu. filmin basinda mustafa altioklar, fedon cingeleri temsilen oyle garip garip yuruyo. sonra gorulmuyolar.afiste beyazi gorduk megerse beyaz bi kac dakkalik goruntusunden dolayi afise yerlesmis. kisacasi rezalet. bi arkadasin dedigi gibi gittiginizi baskasina soylemeyin yeter

1 Puan

temiz

Savas Ay yonetmen mi oldu

Savas ay film yaparsa boyle olur iste. Aslanim helal sana

1 Puan

G4

mutlaka gidin görün:o)

bu filmi izlemeden hayatımda izlediğim en kötü film şuydu buydu demeyin, milletin günahını almayın. ne lüzumsuz bi adam şu savaş ay ya.

1 Puan

Valdo

savas ay allah belani versin

yuh ama kardesim ya... bu kadar öküzlemesine de film cekilmez ki.. tek kelimeyle rezalet iki kelimeyle ise bok gibi...

1 Puan

kedileshi

sonraki sayfa >Sayfa