Gitar
Gitarı akort ettikten sonraki o mükemmellik hissi çok tatlıdır. Ama 5 dakka çaldıktan sonra kaybolur. İnsanın tekrar akort edesi gelir.

Bide çalarken bişi soran insanlara cevap vermek için durayım mı yoksa bitince mi cevap veririm endişesi vardır ki insanı için için yer.
Amantosunabimiz

Her Türk ailesinin evinde bir tane gitar mutlaka var di mi ? Unkapanı'nda alınma öyle dandirikten bir tane...

Demekki beyinde ergenlik hormonlarıyla beraber gitarik bir takım hormonlar da devreye giriyor. Herkes müzisyen olamaz ki be hey kardeşim ...
kook

Gitarı akort etmek için yeterli kulağı olmayanlara hep şu tavsiye edilir:
"Abi aç telefonu o 'dıııııt' sesi war ya, hah işte o la sesi verir"

Kulağı olsa her yerde her türlü akort eder adam di mi? Telefona ne gerek?
politik penguen

Hadi bize gitar çal dediklerinde öğrendiğin en ağır en karizmatik şarkıyı çalmak istersin tabi klasiktir bu ,tam en heycanlı yerine gelmişsindir ,kaptırırsın kendini o sırada bizim canım halk 'Şarkı ne zaman başlıycak?' diyerekten içindeki bütün sanatsal ruhu yok eder ve başlarsın...Akdeniiiiiz akşamlaarıııı....
_Elmina_

kendi kendine takılırken ufak bir ara vermen gerekir... lüzumsuz yere üşengeçsindir ve penayı güzelce tellerin arasına takmak yerine bi yerlere bırakıverirsin.. ama ara uzar da uzar.. sonra dönersin ki valide sultan gitarı yerine koymuştur.. e pena nerde..?
e-mosh

bide kumsalda gitar çalma muhabbeti vardır ki evlere şenlik, "elime gitarı alıp sahile damladım mı, tatilde bütün hatunlar bana hasta olcak" diyerekten umutlanmak hep boşunadır, çünkü siz moron gibi ne süper gitar çaldığınızı göstermek için debelenirken grup çoktan çiftlere ayrılmış olur ve size yine gitarın belini kavramak düşer (sizden ikide bir bilmediğiniz ve de sevmediğiniz şarkıların istenmesi de cabası).
hırt

Gitar akort ederken en çekindiğim şey akordun fazla gelip telin kopması ve ani bir hareketle gözüme saplanmasıdır. Halbuki 10 yıldır gitar çalarım ne böyle bir şey başıma gelmiştir ne de duymuşumdur. Yine de akort yaparken yüzümü tellerden uzak tutmaya gayret ederim, deli miyim neyim?
Dennis The Menace

Bara falan gidersin yada sokakta kulaklıkla dolaşan bi herife bakarsın ve olağan hareketlerle karşılaşırsın. Herif müziğin ritmine kendini kaptırmış, sanki çalıyomuş, eline penayı almış solo atıyomuş gibi hareketler yapar. Bir nevi ego tatmini. "Ben gitaristim" göstergesi olan bu hareket davulcularda da görülebilir.
GLooM

en siniri gitar çalmayı bilmeyen ama çalmak için "ver ver abi bak ben de bi çalıyım" diyen insanlardır.bunlar gitari ellerine aldılar mi genelde sadece sağ ellerini kullanarak oylesine butun tellere vururlar ve saçma sapan şarkı sozleri soylemeye başlarlar. 2-3 saniye sonra onlarda çıkan seslerden iğrenirlerki çözümü gitarin tahta kısmına belli belirsiz bir tempoyla vurmakta bulurlar...
josephine7

gitar çalan arkadaşını kızdırmak için yapılabilecek en sinir şeylerden biri pena, mendil gibi
şeyleri gitarın ortasındaki delikten içeri atmaktır. arkadaşınız tam bir şebek olacaktır onu çıkartmak için, emin olabilirsiniz.
josephine7

El Kurutma Makineleri »
zuxxi.com | Geyiks Arşiv