Uyku
Uyuyosun ve fanilan açılmış. Hatta belin açıldığı ve üşüdüğün için uyanmışsın. Sarılırım yorgana daha sıkı. Hayatta fanilamı donumla tenimin arasına sokamam o an. Üşiyim daha iyi.
GLooM

Yatağınız duvarın yanındaysa, duvarda da kalorifer peteği varsa ayak sık sık sıcak peteklerin arasına girer ve can havliyle uyanılır.
fuqi

uyanınca çarşafı dağılmamış olanları kıskanıyom, gıpta ediyom.
-s"z-<

uyumadan önce yastık başımın altında oluyor, uyandığımda ise bacaklarımın arasında buluyorum. nasıl olduğunu anlayamıyorum.
dirty

Gece suratında bi ıslaklıkla uyanıyosun. Ağzın açık, tüm salyan yastığı kaplamış. İğrenç! Yastığın arka tarafı kuru ve serin. Napıyosun? Çeviriyosun yastığı tek hamleyle ve öyle huzurlusun ki artık; uyu sabaha kadar.
CHaRLie®

Televizyon izlerken uyumak ne kadar zevkliyse ebeveynler tarafından uyandırılıp yatağa gönderilmek de bi o kadar ızdırap verici olur.
goril

Yeni dalar gibi olmuşsun uykuya, gözünün önünde bi top görürsün, okkalı bi şut savurursun, savurmanla sıçrayarak uyanman bir olur. Salak salak etrafa bakarsın, 1-2 saniye sonra kavrarsın durumu.
Satanik

kalk yerine yat.
nelanbu

- Uyuyo musun?
- Uyuyodum!!
- Tamam tamam uyu sen...
Mordred

Ya bilmiyorum benden başka başına gelen var mı ama uykudan kalktıktan sonra (her zaman olmasa da) parmaklarımda bazı kesikler buluyorum. Hayır duvardan diyecem duvar da yok yanımda. Kim kesiyo lan ellerimi?
BenYazdım

Geç uyanıldığında evdeki yaşlı kimseler: "E tabi akşam yatmasını bilmiyosunuz, sabah da kalkmasını bilmiyosunuz." ya da "Saat 04.00' te yatmalar da no'oluyomuş." gibi bir takım laflar ederler.
schuldiner

Hani tam dalmadan birden bire boşluğa düşersin, biliyorum bana da oluyo aynısı.
samsonite

bazen beyin dırdır etmeye başlar. sürekli düşünürsün. "ulan orda öle demeseydim", "şu sınavı napıcam ya", "ne güzel kızdı o be abi" falan gibi. hayır uykunun geleceği varsa bile gelmiyo. şelale gibi düşünce akıyo, uyuz oluyorum.
bi de ertesi gün rahat bi günse, cumartesi mesela, yatarsın rahat rahat uyursun, hemen uykun gelir, ama erken kalkılcak bi günse bi türlü uyku tutmaz, sabah kan çanağı gözlerle kalkılır.
`Phantom

Saati kurarsınız 6ya... Güya ders çalışacaksınız okuldan önce... Saat 6 olur... Çalar da çalar saat... Alırsınız, yarım saat ileri kurup tekrar yatarsınız... Yarım saat 1 dakika gibi geçer, saat yine çalmaya başlar... Bu sefer 7 ye kurarsınız saati... Birden geçiveren zaman sonucunda yine çalmaya başlayan saati alır, 7 buçuğa kuramazsınız; çünkü okula gitmek zorundasınızdır... Hangimiz yapmamışızdır bööle bişeyi...
CALIBRA

TV'de Maç Seyretme »
zuxxi.com | Geyiks Arşiv