Bir İki Üçler...
Biir iki üçleer yaşaasın türkler, döört beeş altıı polonya battı, yedi sekis dookuz ruuslaar doomuz, oon onbir oniki italya tilki, önüç öndört onbeş amerika kalleş, onaltı onyedi onseekiz ortada kaldı porteekiz...

Eskilerden bir tekerleme işte. Daha çocuk yaşta Türk'ün tek dostunun yine Türk olduğunu kafamıza kazımaya çalışan zihniyete ben ne diim...
TSuBaSa

Tekerleme şöyle biterdi: Ondokuz yirmi yirmibir, allah birdir tektir. Ya kardeşim bu nasıl ortaya çıkmıştır? Çocuk tekerlemesinin içinde ilahi bir mesaj vermek hangi zihniyetin bir ürünüdür?
mert13

Bir bitiş varyasyonu da şu şekildeydi: "Onaltı onyedi onsekiz, Türk'ün kalbi temiz." Nasıl kalp temizliği lan bu? Tekmil kainat ulusunun ağzına sçtın deminden beri.
çernük

benim bildiğim tekerleme şöyle bitiyo: "ondokuz, yirmi, yirmibiiir, güzel kıbrıs biiiziiimdiiiirrr". gereksiz şövenlik işte. allahsızın çok da akılda kalıcı bir melodisi vardır, istemesen de söylersin saatlerce. şimdi bütün gün güzel kıbrıs diye gezicem ben mesela.
Duduq

bizde de farklıydı;
alman domuz, sen yine battın portekiz ve 19, 20, 21 en güzeli anıtkabir!
hex4_16

pekiiii! şunu bileniniz var mı?

türklerin gemisiii kırmızı direkliiii
içindeki askerleeer aslan yürekliiiii
içindeki askerleeer aslan yürekli
düşmanların gemisii yeşil direkliii
içindeki askerleeer tavşan yürekliii
içindeki askerleeer tavşan yürekliiiii!!!

daha miniciktik yaaa...
pia-z

Kaçma düşman kaçma pişman olursun,
Kaçma düşman kaçma pişman olursun,
Çanakkale boğazında teslim olursun,
Çanakkale boğazında teslim olursun.

(Bir önceki dizelerin devamı olur)
Ruler_

allah allah yav bizde öle şöven ya da ilahi bitişler yoktu.
on dokuz, yirmi yirmi bir amerika yerin dibine gir der bitirirdik. ilk defa sizden duyuyom yani.
paco

Mahalle Maçları »
zuxxi.com | Geyiks Arşiv